d-artagnan helpt rekruteren in West-Vlaanderen

Wi-Gele Kruis

Crea / News

Wi-Gele KruisDe lage werkloosheid in West-Vlaanderen en de moeilijk in te vullen vacatures noopt bedrijven als Agristo, Poco Loco, UNILIN, Milcobel, Wienerberger en Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen op zoek te gaan naar een creatieve aanpak voor hun rekruteringscampagnes. d-artagnan – communicatiebureau uit Brugge – kreeg van deze bedrijven de opdracht om een originele invalshoek en strategie te bedenken om de openstaande vacatures zo optimaal mogelijk in te vullen.

agristoEen goed idee in combinatie met een slimme inzet van gerichte kanalen zorgde telkens voor mooie resultaten, zo zegt accountdirector Ignace Van Avermaet: ‘We zitten in een regio waar er meer vacatures zijn dan werklozen, dus komt het er als bedrijf of organisatie op aan om op een opvallende én slimme manier te communiceren. Uiteraard moet je verhaal en boodschap authentiek zijn. We gaan steeds uit van de sterktes of de unieke positionering van de onderneming die rekruteert. Onze clever creatives gaan daarmee aan de slag, en komen op de proppen met atypische HR-campagnes. De communicatiekanalen worden slim gekozen, waardoor de resultaten niet op zich laten wachten. Met tevreden klanten als gevolg."