Kleur maakt ons positief, energiek, gelukkig en... gezonder. Waarom zijn alle ziekenhuizen dan zo grijs? Dat inzicht inspireerde D-artagnan voor hun nieuwe employer brandingcampagne voor het OLV Ziekenhuis met campussen in Aalst, Asse en Ninove.
Als interne lancering dompelde D-artagnan de OLV campus in Aalst onder in kleur. Aan de hand van teasende posters gingen ze op zoek naar medewerkers die het gezicht van de kleurrijke campagne wilden worden. In samenwerking met productiehuis Wenneker werden drie authentieke testimonialvideo’s opgenomen, die de kleurrijke werkomgeving en -sfeer bij OLV laten zien op sociale media. De nieuwe, frisse stijl komt ook tot leven op www.jobvolkleur.be.
Dankzij het kleurrijkste ziekenhuis steeg de instroom van medewerkers begin dit jaar met 50% en in de eerste 90 dagen van de campagne werden 120 vacatures ingevuld.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]