Kleur maakt ons positief, energiek, gelukkig en... gezonder. Waarom zijn alle ziekenhuizen dan zo grijs? Dat inzicht inspireerde D-artagnan voor hun nieuwe employer brandingcampagne voor het OLV Ziekenhuis met campussen in Aalst, Asse en Ninove.
Als interne lancering dompelde D-artagnan de OLV campus in Aalst onder in kleur. Aan de hand van teasende posters gingen ze op zoek naar medewerkers die het gezicht van de kleurrijke campagne wilden worden. In samenwerking met productiehuis Wenneker werden drie authentieke testimonialvideo’s opgenomen, die de kleurrijke werkomgeving en -sfeer bij OLV laten zien op sociale media. De nieuwe, frisse stijl komt ook tot leven op www.jobvolkleur.be.
Dankzij het kleurrijkste ziekenhuis steeg de instroom van medewerkers begin dit jaar met 50% en in de eerste 90 dagen van de campagne werden 120 vacatures ingevuld.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]