Meat&More blijft groeien en nieuwe winkels openen. Daarom zijn ze steeds op zoek naar extra medewerkers. Het Brugs communicatiebureau D-artagnan kiest daarbij voor een opvallende rekruteringscampagne. ‘Klaar voor jouw toptransfer?’ is een on- en offline campagne met een ludieke videospot die meer zegt over Meat&More dan je denkt.
Het idee erachter? Met een job bij Meat&More, Buurtslagers of Bon’Ap heb ook jij een toptransfer te pakken. Door te focussen op de persoonlijke begeleiding en coaching die het bedrijf biedt, kiest D-artagnan voor een creatieve insteek. Medewerkers bij Meat&More krijgen regelmatig opleidingen om werk te maken van hun talenten. Dat is wat de coach uit de campagne, die met al zijn inzet en enthousiasme supportert voor de winkelmedewerkers, symboliseert. Voor de campagne namen ze drie videospots op in samenwerking met productiehuis Wenneker. Eentje voor Buurtslagers, eentje voor Bon'Ap en eentje die beide combineert. Zo communiceert D-artagnan slim en efficiënt over de vacatures in verschillende regio’s. Ze zetten volop in op digitaal, maar vergeten ook de printkanalen (zoals de Bon’Ap-folder) niet.
Vanaf 5 maart is de spot te zien op VTM, VTM 2, VTM 3 en VTM 4.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]