D-artagnan viert vier nieuwe klanten

Employer branding agency D-artagnan weet vier nieuwe klanten te overtuigen: Jules Destrooper, Stad Oostende, ISS en AZ Zeno.
Heerlijke koekjes, maar ook heerlijke jobs bij Jules Destrooper. En die mogen meer in de spotlight gezet worden. De koekjesfabrikant schakelt D-artagnan in voor een rekruteringscampagne gericht op techniekers in de omgeving van de vestigingen.
Ook Stad Oostende zoekt nieuwe medewerkers en kan hulp gebruiken om sneller de juiste kandidaten te vinden. Bovendien zijn er enorm veel verschillende jobs bij de stad, daarom wil Oostende meer verbinding creëren tussen alle afdelingen. Een mooi voorbeeld van intern en extern werken aan employer branding.
ISS – wereldspeler in facility services om werkplekken productiever én leuker te maken – is steeds op zoek naar collega’s in cleaning, food en maintenance. Dat vraagt om goed doordachte rekruteringscampagnes. Om nog verder te groeien, wil ISS ook meer op de radar komen van hoger opgeleide profielen.
Enkele jaren geleden bouwde AZ Zeno samen met D-artagnan zijn employer brand op. Een organisatie is altijd in beweging en in de zorg is er ondertussen wel wat veranderd. Daarom is de tijd aangebroken voor een nieuw overkoepelend concept. Maar eerst onderzoekt het agency via workshops met de medewerkers of de EVP en brand pillars van het ziekenhuis nog altijd up-to-date zijn. Wordt vervolgd!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]