D-Artagnan wint Golden Award of Montreux

Het werk van employer branding acency D-Artagnan werd bekroond met een Golden Award of Montreux. De campagne "Welcome to Potato Paradise" voor Agristo leverde goud op in de categorie "Employee Oriented".
De Golden Award of Montreux is een internationale wedstrijd die straffe projecten erkent in de sectoren reclame, media, digital en events. Volgens D-Artagnan is het een eer om in de winnaarslijst te prijken naast klinkende namen als BETC Paris, Serviceplan Group en Havas.
De winnende bedrijfsfilm kan je hier herbekijken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]