Het werk van employer branding acency D-Artagnan werd bekroond met een Golden Award of Montreux. De campagne "Welcome to Potato Paradise" voor Agristo leverde goud op in de categorie "Employee Oriented".
De Golden Award of Montreux is een internationale wedstrijd die straffe projecten erkent in de sectoren reclame, media, digital en events. Volgens D-Artagnan is het een eer om in de winnaarslijst te prijken naast klinkende namen als BETC Paris, Serviceplan Group en Havas.
De winnende bedrijfsfilm kan je hier herbekijken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]