Was het Misjoebisji? Of Mistubieshi? Weinig mensen die de uitspraak of schrijfwijze van Mitsubishi Electric in één keer goed hebben. D-artagnan gebruikt deze tongbreker als basis voor een awarenesscampagne en laat het grote publiek zo kennismaken met Mitsubishi Electric.
De producent en distributeur van warmtepompen, airconditioning- en ventilatiesystemen zocht een manier om van hun naam een vast begrip te maken. Met een sterk campagnebeeld en een grappige radiospot brengt D-artagnan het merk tot in de Belgische huiskamer.
De radiospot was een week lang te horen op Joe, DAB+-zenders, Studio Brussel, Radio 2, La Première en Classic21. Op Facebook en Instagram pakken ze uit met creatieve content gelinkt aan de campagne. Ook in De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, Het Nieuwsblad en La Libre kon je Mitsubishi Electric spotten. Vanaf 7 juni zal de campagne te zien zijn in het straatbeeld op billboards en street furniture.
Beluister hier de radiospot:
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]