D-artagnan worstelt met correcte uitspraak Mitsubishi
Was het Misjoebisji? Of Mistubieshi? Weinig mensen die de uitspraak of schrijfwijze van Mitsubishi Electric in één keer goed hebben. D-artagnan gebruikt deze tongbreker als basis voor een awarenesscampagne en laat het grote publiek zo kennismaken met Mitsubishi Electric.
De producent en distributeur van warmtepompen, airconditioning- en ventilatiesystemen zocht een manier om van hun naam een vast begrip te maken. Met een sterk campagnebeeld en een grappige radiospot brengt D-artagnan het merk tot in de Belgische huiskamer.
De radiospot was een week lang te horen op Joe, DAB+-zenders, Studio Brussel, Radio 2, La Première en Classic21. Op Facebook en Instagram pakken ze uit met creatieve content gelinkt aan de campagne. Ook in De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, Het Nieuwsblad en La Libre kon je Mitsubishi Electric spotten. Vanaf 7 juni zal de campagne te zien zijn in het straatbeeld op billboards en street furniture.
Beluister hier de radiospot:
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]