Eerder al meldden we dat Happiness, Wunderman Thompson, LDV United en het duo Caron & De Maeyer in aanmerking kwamen voor een D&AD Pencil. Nu kennen we ook het verdict: Happiness ontving een Wood Pencil / Digital Marketing / Campaign Websites voor BlindMeters voor OVK en een Graphite Pencil / Typography / Online voor diezelfde campagne BlindMeters voor OVK.
Gregory Caron en Hannes De Maeyer tot slot kregen een Graphite Pencil / Sound Design & Use of Music / Original Composition voor hun muziek in opdracht van Akqua (voor klant Oakley) met de campagne It's OK.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]