Eerder al meldden we dat Happiness, Wunderman Thompson, LDV United en het duo Caron & De Maeyer in aanmerking kwamen voor een D&AD Pencil. Nu kennen we ook het verdict: Happiness ontving een Wood Pencil / Digital Marketing / Campaign Websites voor BlindMeters voor OVK en een Graphite Pencil / Typography / Online voor diezelfde campagne BlindMeters voor OVK.
Gregory Caron en Hannes De Maeyer tot slot kregen een Graphite Pencil / Sound Design & Use of Music / Original Composition voor hun muziek in opdracht van Akqua (voor klant Oakley) met de campagne It's OK.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]