Dallas Antwerp daagt telewerken uit met Dallas Dares
Dallas Antwerp lanceerde intern de Dallas Dares: een reeks creatieve uitdagingen voor het hele team om de banden in deze vreemde periode (online) aan te halen. Het spel werd zo’n succes dat het agency nu besloot om de Dares ook met andere bedrijven te delen, "want in deze tijden mogen we elkaar al eens belangeloos steunen." Het virtuele pakket bevat de spelregels, 20 Dares – van soft tot gedurfd – , een scorebord dat je online kunt delen én een ‘vriendenboek’ om in te vullen. Stijn Gansemans (creative director Dallas): “Collega’s missen elkaar enorm, dat hoeft geen uitleg. De Dallas Dares dichten die kloof en zorgen voor hilarische momenten. Daar willen wij nu ook al onze klanten mee inspireren. Maar iedereen die méér wil weten, mag gerust even contact met ons opnemen."
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]