Iedereen staat stil. Hét uitgelezen moment om stil te staan bij de kansen die deze crisis ons biedt. Numobi, dat all-in leasing van elektrische wagens aanbiedt, wil de Belg laten nadenken over de toekomst. “Kiezen we nu eindelijk voor elektrisch rijden?” Dallas Antwerp zette een bewustwordingscampagne op en schakelde voor de campagnevideo scherpe stem Stijn Meuris in.
Deze coronacrisis opent onze ogen, niet het minst op het vlak van mobiliteit en luchtkwaliteit. De files verdwenen als sneeuw voor de zon, in de steden konden inwoners opnieuw ademhalen. Nu zien we de enorme impact die we allen samen genereren, collectief denken is de nieuwe norm. Er is dus geen twijfel meer mogelijk: wij kunnen samen ook de negatieve curve van het klimaat in de juiste richting sturen. We moeten snel schakelen. Zoals overschakelen naar elektrisch rijden. Mensen hebben nu de tijd om na te denken over de toekomst. En Numobi wil hen daarbij helpen. Want een wagenpark zonder CO2, dat willen we toch allemaal? Centraal in een eerste fase: awareness creëren rond elektrisch rijden en het debat aanwakkeren. Teaservideo’s zullen als advertenties worden ingezet op Facebook en LinkedIn. Deze social ads leiden naar de volledige campagnevideo op de bijbehorende landingspagina, waar geïnteresseerden hun gegevens kunnen achterlaten. In een tweede fase zorgen we ervoor dat deze mensen via een nurture e-mailflow alle nodige informatie voorgeschoteld krijgen om een bewuste, weloverwogen keuze te maken. “Now is the time. Dit moment van stilstand kan een springplank zijn naar morgen, naar een wereld waarin elektrisch rijden de norm is. Via deze campagne willen we mensen aanzetten om hierover na te denken en willen we hen alle nodige informatie rond elektrisch rijden aanbieden.." zegt Bart van der Pluym, CEO Numobi.
Ontdek de volledige video op https://info.numobi.eu/jij-beslist
Credits
Client: Numobi
Contact client: Bart van der Pluym, Piet Cortier
Agency: Dallas Antwerp
Creative Director: Stijn Gansemans
Creatives: Stijn Gansemans, Paul Popelier
Strategy: Olivier De Laet
Content & Project Manager: Anne-Marie De Roeck
Conversion Expert: Jasper Wouters
Film Production: Dallas Antwerp
Videocreative: Jan-Dries Daans