Dallas Antwerp zwaait Survey Anyplace uit en verwelkomt Pointerpro

Crea / News

Survey Anyplace, een jong en dynamisch bedrijf uit Antwerpen, biedt een softwareplatform aan dat toelaat om online assessments te creëren en daar vervolgens gepersonaliseerde feedback aan te koppelen. Een bijzonder nuttige tool om expertise en persoonlijk advies op te schalen.

Het bedrijf kende sinds haar ontstaan een grote groei. Met dat succes kwam het besef dat de naam Survey Anyplace de lading niet meer dekte. Het bedrijf biedt meer dan doorsnee surveys aan en anyplace is al lang een olympisch minimum geworden. Bovendien kon de merkidentiteit zelf ook een update gebruiken.

Enter Dallas Antwerp, dat achter de rebranding van het bedrijf zit, stelde in de eerste plaats een nieuwe naam voor. Survey anyplace heet nu Pointerpro. Pointer voor de wijze waarop je via het platform heel gepunte en persoonlijke feedback kan krijgen, pro voor de professionaliteit waarmee dat gebeurt.

Die naam kreeg vervolgens een passend woordmerk en bijhorende merkidentiteit. Een eenvoudige, rechtlijnige naam met een herkenbaar pointer-icoon. Wat kleuren betreft, kozen ze voor een opfrissing van het vorige palet. Het vierkant uit het icoon vormt de basis voor het grafisch systeem.

“Groeien als bedrijf kan enkel door verandering. Dat wordt gereflecteerd in onze nieuwe merkidentiteit en branding. We zijn niet meer het bedrijf dat louter surveys aflevert maar zijn uitgegroeid tot een bedrijf dat staat voor professionele assessments met geautomatiseerd persoonlijk advies als resultaat,” aldus Stefan Debois, Pointerpro CEO en founder.

Credits

Client: Pointerpro
Contact client: Ine Wouters, Stefan Debois AGENCY Dallas Antwerp
Creative director: Paul Popelier
Designer: Laurens Kruijne
Copywriter: Paul Popelier
Account manager: Lieselotte Van Huffelen