Smoked on The Water, dat is de naam van de exclusieve muzikale tasting activatie die Dallas bedacht voor Cornet Smoked, samen met Willy radio (DPG Media). Ter ere van het 50-jarig bestaan van het iconische nummer Smoke on The Water van Deep Purple wordt op donderdag 20 oktober een meer in Lichtaart in de rook gezet. De oorsprong van het nummer ligt immers aan het Meer van Genève in Montreux, waar Deep Purple destijds verbleef. Zij waren getuige van een brand in het casino dat een dik rooktapijt legde over het meer, hence de titel Smoke on The Water.
200 genodigden genieten van een exclusief live optreden van de coverband Made In Purple tijdens het proeven van Cornet Smoked (de subtiele smoked smaak komt van de gerookte eikenhouten snippers die tijdens het brouwproces worden toegevoegd aan het bier). De muzikale activatie komt tot stand in partnership met Willy radio dat het optreden organiseert en voor de nodige media-aandacht zorgt. Voor de eventorganisatie tekent Wave agency.
Credits Agency: Dallas Antwerp |
Creative: Stijn Gansemans |
Music production & media: Willy radio (DPG Media) |
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]