DALLAS EN WILLY STEKEN EEN MEER IN DE FIK VOOR CORNET SMOKED

Crea / News

Smoked on The Water, dat is de naam van de exclusieve muzikale tasting activatie die Dallas bedacht voor Cornet Smoked, samen met Willy radio (DPG Media). Ter ere van het 50-jarig bestaan van het iconische nummer Smoke on The Water van Deep Purple wordt op donderdag 20 oktober een meer in Lichtaart in de rook gezet. De oorsprong van het nummer ligt immers aan het Meer van Genève in Montreux, waar Deep Purple destijds verbleef. Zij waren getuige van een brand in het casino dat een dik rooktapijt legde over het meer, hence de titel Smoke on The Water.

200 genodigden genieten van een exclusief live optreden van de coverband Made In Purple tijdens het proeven van Cornet Smoked (de subtiele smoked smaak komt van de gerookte eikenhouten snippers die tijdens het brouwproces worden toegevoegd aan het bier). De muzikale activatie komt tot stand in partnership met Willy radio dat het optreden organiseert en voor de nodige media-aandacht zorgt. Voor de eventorganisatie tekent Wave agency.

Credits

Agency: Dallas Antwerp
Client: Swinkels Family Brewers
Product: CORNET Smoked
Contact client: Tom Robberechts, Yelka Van den Eede, Gunter Slachmuylders Creative Director: Stijn Gansemans

Creative: Stijn Gansemans
Account Manager: Jonathan Urey, Sanne Heyns Designer: Erika Kongs
Photo retouching: Wiseguy
Event production: Wave agency

Music production & media: Willy radio (DPG Media)