Dallas geeft details over Inbound Marketing Day

headersavethedate-600x290

Agenda / Marketing / News

headersavethedate-600x290

In juni kondigden we al de komst van de Inbound Marketing Day aan. Die zal op 7 oktober plaatsvinden in Kinepolis Antwerpen. Het evenement is een initiatief van Dallas Antwerp en One Agency. De vorige editie werd enthousiast onthaald: meer dan 200 marketeers namen deel.

Dallas maakt nu drie namen van de acht verwachte topsprekers bekend. Karl Gilis is conversiespecialist bij AGConsult en een van de meest invloedrijke experts ter wereld op het vlak van conversie-optimalisatie. Luke Summerfield is growth-driven design evangelist van HubSpot. Anders Bjorklund is CEO van Zooma, het meest succesvolle inbound-marketingbureau in Europa dankzij klanten zoals PwC en IVT.

De Inbound Marketing Day belooft zijn gasten kant-en-klare inzichten. Ze maken kennis met de praktische kant van inbound marketing: Grow and Convert en Zooma presenteren enkele becijferde cases. De deelnemers leren ook hoe ze marketing en verkoop beter op elkaar kunt afstemmen en welke valkuilen ze moeten vermijden als ze starten met inbound marketing. "En er staat nog veel meer op het programma," beloven de organisatoren.

Ter herinnering: inbound marketing is een marketingstroming die vertrekt vanuit de oprechte interesse van de klant, in plaats van hem te onderbreken tijdens zijn bezigheden. Bedrijven die inzetten op inbound marketing zien gemiddeld 4,77 keer meer leads binnenstromen in één jaar tijd.

Inschrijven voor Inbound Marketing Day in Kinepolis Antwerpen kan op www.inboundmarketingday.be. Het Early Bird tarief loopt af op 31 augustus.