Dallas haalt de zon in huis voor Fultium

Crea / News

Op 22 december – de kortste dag van het jaar – snakken we extra veel naar de zon. Maar we missen de zon ook tijdens de andere donkere winterdagen omdat ze ons mentale en fysieke energie geeft, én omdat ze onze belangrijkste bron van vitamine D is. Om tijdens de winter het tekort aan vitamine D op te vangen en ons immuunsysteem te blijven versterken, kunnen we vitamine D supplementen innemen zoals Fultium.

EG, het farmaceutisch bedrijf dat Fultium in België op de markt brengt, vroeg Dallas om een nieuwe campagne te bedenken voor de laatste toevoegingen aan het gamma: Fultium 2000 (vitamine D supplement voor volwassenen) en Fultium Junior (voor kinderen vanaf 3 jaar).

FULTIUM, JE DAGELIJKSE PORTIE VITAMINE D

Dallas haalde voor EG de zon in huis en ontwikkelde voor Fultium een tv- en digitale campagne met de boodschap dat Fultium je voorziet in ‘Je dagelijkse portie vitamine D’. In deze spots, die zowel in Vlaanderen als Wallonië te zien zijn, zoeken de leden van een gezin zoveel mogelijk de zon op, en vermijden ze de schaduw.

Gelijktijdig loopt er een digitale campagne voor Fultium Junior die focust op ‘Sterk de winter doorkomen’. Ook hier zien we kinderen die zoveel mogelijk van de zon proberen te genieten.

Deze campagnes lopen sinds eind november ‘23 en zullen te zien zijn tot in het voorjaar van 2024.

Credits

Client: EG

Client contact: Marie Verstraete, Stefka Vandenbemden

Agency: Dallas

Creative Director: Seb De Roover

Creatives: Seb De Roover, Pieter-Jan Fraussen, Karel Dejonghe

Motion Design: Rens Declercq

Account Manager: Alix de Mey

Account Director: Lieselotte Van Huffelen

Film Production Company: AMOK

Director: Sam Ostyn

Executive producer: Filip Vangeffelen

Producer: Leonie Borgs

DOP: Stef Kwinten

Sound Production & Music: Sonhouse

Media Agency: Initiative