Dallas produceerde voor Kom op tegen Kanker twee televisiespots die duidelijk maken dat roken in huis onaanvaardbaar is, zeker voor wie kinderen heeft. De misverstanden hierover zijn namelijk nogal hardnekkig. Zo denken velen dat het bijvoorbeeld oké is om te roken onder de dampkap, aan een raam of als de kinderen niet thuis zijn. Omdat de materie soms gevoelig ligt, zeker voor een doelgroep die het gevoel heeft dat er stilletjesaan nergens meer gerookt mag worden, koos het Antwerpse bureau voor een aanpak waarin de boodschap gebracht wordt door het speelgoed van de afwezige kindjes.
De campagne wordt ondersteund door een breed informatieluik waarin de website nooitbinnenroken.be centraal staat. De spots worden uitgezonden op VRT en VTM.
Credits:
Client: Kom op tegen Kanker
Contact Client:
Anke Berckmans, projectcoördinator campagne
Marina Van den Nouweland, campagnemanager
Marc Michils, algemeen directeur
Agency: Dallas Antwerp
Creatives: Theo Barron, Paul Popelier
Creative Director: Paul Popelier
Account Manager: Elke Ruys
Movie Director: Annemarie Vandeputte
Movie Producer: Thomas Cassiers
Movie Production cy: Landvogel
Fotografie: Evert Thiry
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]