Dallas lokt u uit uw comfortzone

“Om het verschil te maken en impact te scoren moet je af en toe uit je comfortzone durven te komen," zeggen Dirk Cassiers en Stijn Gansemans van Dallas Antwerp. "Voor Dallas Antwerp was het tijd om dat nog eens te doen en een impactvol statement te maken. Nadat we jaren hard gewerkt hebben om ons als Digital & Inbound Marketing experts te positioneren willen we opnieuw de nadruk leggen op onze creatieve skills om impact te scoren. Creativiteit is een shortcut naar conversie. We nodigen alle marketeers uit om ons te blijven challengen op meetbare creativiteit… zodat we samen nòg meer Brand Impact, Strategic Impact en Digital Marketing Impact kunnen scoren.” Het resultaat? Een auto-bromcampagne die nazindert, figuurlijk maar zeker ook letterlijk. Met dank aan acteur en activist Buck Angel.
En bekijk ook hoe Buck Angel naar deze campagne kijkt...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]