“Om het verschil te maken en impact te scoren moet je af en toe uit je comfortzone durven te komen," zeggen Dirk Cassiers en Stijn Gansemans van Dallas Antwerp. "Voor Dallas Antwerp was het tijd om dat nog eens te doen en een impactvol statement te maken. Nadat we jaren hard gewerkt hebben om ons als Digital & Inbound Marketing experts te positioneren willen we opnieuw de nadruk leggen op onze creatieve skills om impact te scoren. Creativiteit is een shortcut naar conversie. We nodigen alle marketeers uit om ons te blijven challengen op meetbare creativiteit… zodat we samen nòg meer Brand Impact, Strategic Impact en Digital Marketing Impact kunnen scoren.” Het resultaat? Een auto-bromcampagne die nazindert, figuurlijk maar zeker ook letterlijk. Met dank aan acteur en activist Buck Angel.
En bekijk ook hoe Buck Angel naar deze campagne kijkt...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]