Dallas maakt voor Securex een spot met ballen

Crea / News

Het is als zelfstandige of startende ondernemer niet eenvoudig om het bos nog te zien tussen de bomen van de sociale secretariaten en HR-kantoren. Voor Securex was de tijd dus rijp om duidelijk te maken waarvoor het staat: altijd klaarstaan om zelfstandigen en werkgevers bij te staan bij alle uitdagingen die komen kijken bij de opstart en het runnen van een eigen zaak, en dit op een menselijke en ondersteunende manier.

Hoe deze boodschap op een duidelijke en menselijke manier overbrengen en tegelijk een prominente rol geven aan Securex medewerkers? Dat was in ‘t kort de briefing die Securex bij Dallas dropte. Daar bedachten ze een nieuwe brandvideo met het felgekleurde balletje uit het Securex logo als rode draad (of oranje draad, als u wil). In de verschillende spots gooien (startende) zaakvoerders een pertinente vraag op, en spelen die door naar een Securex-medewerker die altijd klaar staat met een concreet antwoord.

Dat concept werd uitgewerkt in twee spots van 20” en vier spots van 10” die vanaf 1 april te zien zijn op alle nationale tv-zenders (NL/FR). Daarnaast zal deze campagne ook online en via social media aanwezig zijn.

Credits:

CLIENT: Securex

Patrick Ghyllebert

AGENCY: Dallas

Ashley Iacobs

Lieselotte Van Huffelen

Erika Kongs

Rens Declercq

Peter Speltens

Karel Dejonghe

Seb De Roover

PRODUCTION: Amok

Filip Vangeffelen

Leonie Borgs

DIRECTION: no maybe yes

SOUND: Sonhouse

 Cobra Radio Brewery

POSTPRODUCTION: Frames