Het is als zelfstandige of startende ondernemer niet eenvoudig om het bos nog te zien tussen de bomen van de sociale secretariaten en HR-kantoren. Voor Securex was de tijd dus rijp om duidelijk te maken waarvoor het staat: altijd klaarstaan om zelfstandigen en werkgevers bij te staan bij alle uitdagingen die komen kijken bij de opstart en het runnen van een eigen zaak, en dit op een menselijke en ondersteunende manier.
Hoe deze boodschap op een duidelijke en menselijke manier overbrengen en tegelijk een prominente rol geven aan Securex medewerkers? Dat was in ‘t kort de briefing die Securex bij Dallas dropte. Daar bedachten ze een nieuwe brandvideo met het felgekleurde balletje uit het Securex logo als rode draad (of oranje draad, als u wil). In de verschillende spots gooien (startende) zaakvoerders een pertinente vraag op, en spelen die door naar een Securex-medewerker die altijd klaar staat met een concreet antwoord.
Dat concept werd uitgewerkt in twee spots van 20” en vier spots van 10” die vanaf 1 april te zien zijn op alle nationale tv-zenders (NL/FR). Daarnaast zal deze campagne ook online en via social media aanwezig zijn.
Credits:
CLIENT: Securex
Patrick Ghyllebert
AGENCY: Dallas
Ashley Iacobs
Lieselotte Van Huffelen
Erika Kongs
Rens Declercq
Peter Speltens
Karel Dejonghe
Seb De Roover
PRODUCTION: Amok
Filip Vangeffelen
Leonie Borgs
DIRECTION: no maybe yes
SOUND: Sonhouse
Cobra Radio Brewery
POSTPRODUCTION: Frames