Dallas verkoopt ‘core values’ in vijf stockbeelden

Elk merk heeft kernwaarden en een company culture. Dallas Antwerp werkte het afgelopen jaar naar eigen zeggen heel hard om die values en cultuur af te bakenen. Handig tijdens sollicitatiegesprekken met nieuwkomers en om de culture fit met potentiële klanten aan te voelen. Via de creatie van vijf originele stockbeelden, waarop alle collega’s van het agency geportretteerd staan, visualiseren ze de waarden no-nonsense, always helping, creatively driven, eager to learn en always accountable…
De stockbeelden werden gelanceerd tijdens de Dallas Core Value Awards op het nieuwjaarsfeestje, waarbij collega’s mekaar konden nomineren. Ze hangen als grote posters in het agency én zijn als stockbeeld te koop op http://www.belgaimage.be/#/search/images?sorting=desc&filters_;&text=dallas%20antwerp.
Een orginele en no-nonsense knipoog naar de ‘corporate culture’ die vaak in stockbeelden te vinden is.
Credits
Client: Dallas Antwerp
Creatives: Stijn Gansemans, PJ Fraussen, Koen Nuyts
Designer: Anthony Buyssens, Erika Kongs
Photography: Jonathan Kauffmann, Jorien Swinnen


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


