Elk merk heeft kernwaarden en een company culture. Dallas Antwerp werkte het afgelopen jaar naar eigen zeggen heel hard om die values en cultuur af te bakenen. Handig tijdens sollicitatiegesprekken met nieuwkomers en om de culture fit met potentiële klanten aan te voelen. Via de creatie van vijf originele stockbeelden, waarop alle collega’s van het agency geportretteerd staan, visualiseren ze de waarden no-nonsense, always helping, creatively driven, eager to learn en always accountable…
De stockbeelden werden gelanceerd tijdens de Dallas Core Value Awards op het nieuwjaarsfeestje, waarbij collega’s mekaar konden nomineren. Ze hangen als grote posters in het agency én zijn als stockbeeld te koop op http://www.belgaimage.be/#/search/images?sorting=desc&filters_;&text=dallas%20antwerp.
Een orginele en no-nonsense knipoog naar de ‘corporate culture’ die vaak in stockbeelden te vinden is.
Credits
Client: Dallas Antwerp
Creatives: Stijn Gansemans, PJ Fraussen, Koen Nuyts
Designer: Anthony Buyssens, Erika Kongs
Photography: Jonathan Kauffmann, Jorien Swinnen
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]