Dallas verkoopt ‘core values’ in vijf stockbeelden

Crea / Marketing / News / People

 
Corevalues.inddElk merk heeft kernwaarden en een company culture. Dallas Antwerp werkte het afgelopen jaar naar eigen zeggen heel hard om die values en cultuur af te bakenen. Handig tijdens sollicitatiegesprekken met nieuwkomers en om de culture fit met potentiële klanten aan te voelen. Via de creatie van vijf originele stockbeelden, waarop alle collega’s van het agency geportretteerd staan, visualiseren ze de waarden no-nonsense, always helping, creatively driven, eager to learn en always accountable…
Corevalues.indd De stockbeelden werden gelanceerd tijdens de Dallas Core Value Awards op het nieuwjaarsfeestje, waarbij collega’s mekaar konden nomineren. Ze hangen als grote posters in het agency én zijn als stockbeeld te koop op http://www.belgaimage.be/#/search/images?sorting=desc&filters_;&text=dallas%20antwerp.Corevalues.indd
Een orginele en no-nonsense knipoog naar de ‘corporate culture’ die vaak in stockbeelden te vinden is.Corevalues.indd
Credits
Client: Dallas Antwerp
Creatives: Stijn Gansemans, PJ Fraussen, Koen Nuyts
Designer: Anthony Buyssens, Erika Kongs
Photography: Jonathan Kauffmann, Jorien Swinnen
Corevalues.indd