Elk merk heeft kernwaarden en een company culture. Dallas Antwerp werkte het afgelopen jaar naar eigen zeggen heel hard om die values en cultuur af te bakenen. Handig tijdens sollicitatiegesprekken met nieuwkomers en om de culture fit met potentiële klanten aan te voelen. Via de creatie van vijf originele stockbeelden, waarop alle collega’s van het agency geportretteerd staan, visualiseren ze de waarden no-nonsense, always helping, creatively driven, eager to learn en always accountable…
De stockbeelden werden gelanceerd tijdens de Dallas Core Value Awards op het nieuwjaarsfeestje, waarbij collega’s mekaar konden nomineren. Ze hangen als grote posters in het agency én zijn als stockbeeld te koop op http://www.belgaimage.be/#/search/images?sorting=desc&filters_;&text=dallas%20antwerp.
Een orginele en no-nonsense knipoog naar de ‘corporate culture’ die vaak in stockbeelden te vinden is.
Credits
Client: Dallas Antwerp
Creatives: Stijn Gansemans, PJ Fraussen, Koen Nuyts
Designer: Anthony Buyssens, Erika Kongs
Photography: Jonathan Kauffmann, Jorien Swinnen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]