Na een korte strategisch/creatieve competitie vertrouwde Damiaanactie haar budget vorig jaar toe aan senior creatief Philip Maes. Die haalde art director André Plaisier erbij, vulde het team verder aan met Aline Julia (strategie en project management) en de digitale breinen van Omcollective.
Speerpunt van de campagne werd een deels op ware feiten gebaseerd verhaal. Haarfijn in beeld gebracht door regisseur Jef Boes geruggesteund door DOP Ivo Nelis. Muziek en sounddesign: Peter Baert (Raygun). Productie lag in de kundige handen van Karen De Schepper en Emma Cornut (ILA). Voor Damiaanactie: marketeers Greetje Wassenberg en Marie-Sophie van den Abeele.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]