Damiaan kiest voor creatief duo Maes/Plaisier

Na een korte strategisch/creatieve competitie vertrouwde Damiaanactie haar budget vorig jaar toe aan senior creatief Philip Maes. Die haalde art director André Plaisier erbij, vulde het team verder aan met Aline Julia (strategie en project management) en de digitale breinen van Omcollective.
Speerpunt van de campagne werd een deels op ware feiten gebaseerd verhaal. Haarfijn in beeld gebracht door regisseur Jef Boes geruggesteund door DOP Ivo Nelis. Muziek en sounddesign: Peter Baert (Raygun). Productie lag in de kundige handen van Karen De Schepper en Emma Cornut (ILA). Voor Damiaanactie: marketeers Greetje Wassenberg en Marie-Sophie van den Abeele.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]