Dan Allaert

NEW KIDS_Dan Allaert

New kids in town

NEW KIDS_Dan Allaert“In 2011 studeerde ik af als master in Marketingmanagement aan de Hogeschool Gent. Na mijn opleiding kon ik meteen aan de slag bij Testnet, een klein onlinemarketingbedrijf. Het was een leuke eerste ervaring met digital advertising, in een kleine equipe. Om zelf verder te groeien, ging ik op zoek naar een grotere speler. Dat werd ZenithOptimedia! Drie jaar geleden besloten François Goddet, toenmalig CEO, en Bernard Van Reck, digital director, om het bureau nieuw leven in te blazen. Digital was daarbij een van de belangrijkste groeipijlers. Performics Belgium werd uit de grond gestampt en het digital team breidde enorm uit. Het is uiteraard leuk om deel uit te maken van een groeiend en dynamisch bedrijf dat succes boekt.
ZenithOptimedia biedt zijn medewerkers veel kansen. Zo is er het jaarlijkse uitwisselingsproject ‘Live My Life’. Enkele van mijn collega’s gingen al naar Atlanta, Guangzhou of New York. Dit jaar was ik de gelukkige die naar Argentinië mocht. Twee weken lang werd ik ontvangen door onze collega’s van Zenith Buenos Aires. Een erg leerrijke ervaring, zowel op professioneel als cultureel en persoonlijk vlak en ik zet graag mijn Argentijnse host mee op de foto.
Als accountmanager bij Performics ben ik verantwoordelijk voor het opzetten van digitale strategieën, het uitwerken van digitale plannen, het uitvoeren van de plannen en het opvolgen en rapporteren van resultaten. Wat mijn job zo boeiend maakt? Wel, het digitale landschap is continu in beweging. Altijd is er wel iets nieuws wat mijn job uitdagend maakt.”