Je herkent het wel: iedereen samen aan tafel krijgen is tegenwoordig geen evidentie meer. In de nieuwe Danette-campagne krijgen gezinnen met dit probleem hulp uit onverwachte hoek. De oplossing is niet ver te zoeken: met Danette als dessert laat niemand op zich wachten. In een reeks tv-spots wordt dit extra in de verf gezet door Dani, de nieuwe mascotte van Danette. Die hoeft maar een kik te geven en het hele gezin komt aangestormd. De tv-campagne bestaat uit een reeks van drie spotjes die zich afspelen tijdens verschillende sleutelmomenten doorheen het jaar. Met Dani, die door Wunderman Thompson in samenwerking met animatiestudio Volstok ontworpen werd, heeft Danette nu een mascotte die niet enkel in deze tv-campagne zal schitteren, maar ook op social platformen en in POS-materiaal. We zullen de komende jaren dus nog meer te zien krijgen van Danette met dit eigenzinnige karaktertje in de hoofdrol.
Credits
Client: Danette
Client Contact: Tô-Anh Nguyen, Charlotte Audouin, Marie Ong, Rick Nijhuis
Agency: Wunderman Thompson Benelux
Benelux Chief Creative Officer: Sandra Bold
Creative Director: Merel Van den Broeck
Creatives: Cedric Trefois, Tijs Dejonckheere
Designer: Ynje Degraeve
Account Team: Elisabeth Vanroye, Barbara Van Duffel
Strategy: Gaelle Maes
Agency Producers: Thomas Anthoni, Ingeborg Van Hoof
Production: Wenneker/Volstok
Sound design: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]