Danone en Walkie Talkie helpen blogsters


Danone bedacht samen met PR-bureau Walkie Talkie een originele online activering voor Vitalinea Plus. Een 35-tal blogsters ontvingen begin deze maand een urban survivalpakket met aantal accessoires die hen vier weken lang gidsen in de zoektocht naar een evenwichtige(re) levensstijl. Doorheen de maand volgen ze handige tips om meer te bewegen, gezonder te leven, beter te slapen en ook de werkroutine kreeg een make-over. Vandaag begon de finale week van de geslaagde actie. Op www.vitalinea.be en instagram vindt u al hun ervaringen terug en kan u zelf de dagelijkse tips en tricks volgen. De grafische invulling werd verzorgd door het bevriende bureau Toykyo.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


