Zeggen wat je echt denkt, is niet altijd eenvoudig als dat tegen de stroom ingaat. Op een T-shirt zeggen wat je denkt, is des te makkelijker. Net daarom trok Danone Light & Free begin augustus naar Ronquières festival in ’s Gravenbrakel en midden augustus naar Camping Chill in Hasselt om festivalgangers de kans te geven zichzelf uit te drukken met een eigen tattoo-style quote op hun T-shirt: “I did not wake up like this”, “Ik lust eigenlijk geen bier”, “Ik zal blij zijn als ik in mijne zetel lig”… De T-shirts werden op een opvallende manier bedrukt, namelijk met een handjetprinter. Met deze printer kan rechtstreeks op een T-shirt geprint worden, zonder dat die moet uitgetrokken worden.
Danone Light & Free bood op deze manier, samen met Wunderman Thompson en We Make You Happy, een orgineel platform aan millenials met de boodschap ‘Express yourself’.
CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Client: Danone Light & Free
-
Client contact: Nathalie Sowinski, To-Anh Nguyen
-
Creative Directors: Merel Van Den Broeck
-
Creative team: Maarten Hofman, Katrin Van Eycken
-
Account team: Mart Beerten, Emilie Demoor, Hanne T'Kindt
-
Strategic Director: Denis Ghys
-
Strategic Planner: Mélanie Dalla-Riva
-
Design: Virginie Rosseel, Dorien Wendelen, Sébastien Greffe
-
DTP: Anja Van Den Broeck, Theo Hagtingius
-
RTV producer: Amélie Van Campen
-
Motion Design: Andreas De Ridder
-
Event Company: We Make You Happy