Daphné Vermeiren wordt marketingmanager Raccoons Group

News / People

De Raccoons Group heeft een nieuwe marketingmanager. Daphné Vermeiren versterkt definitief de groep waar ze al een jaar als studente bijkluste. Ze wordt er verantwoordelijk voor de commercialisering en marketing van de acht Raccoons-ventures: Brainjar, Craftworkz, Edgise, Oswald, TPO Agency, Klassif.ai, QNTM en TheLedger. Ze zal samen met managing partners Sam Hendrickx en Michiel Vandendriessche de marketingstrategie uittekenen, met operationele aandacht voor onder meer branding en de uitbouw van merkbekendheid van Raccoons Group via sociale media, marketing automation, e-mail marketing, SEO-optimalisatie en advertising. “Al tijdens mijn laatste masterjaar sprong ik als studente bij om de marketing van Raccoons mee vorm te geven. Ik heb de kans dan ook met beide handen gegrepen om het team definitief te vervoegen. Door hun innovatieve karakter en impact zijn de projecten van Raccoons dankbare materie voor marketeers. Het is een mooie uitdaging om onze innovation power en technologische expertise in de markt te zetten met het team”, zegt Daphné Vermeiren.

Daphné Vermeiren behaalde masterdiploma’s in bedrijfscommunicatie en management aan de KU Leuven. Tijdens haar studies werkte ze ook twee maanden in Zambia als marketingmedewerker voor Zambezi Animal Welfare Services, waar ze verantwoordelijk was voor zowel offline als online marketing.

Foto: ©Kevin Boone