Darwin BBDO en SPA ontdekken het geheim achter eindeloze GIFS

Voor de sociale netwerken van Spa Touch Of bedacht Darwin BBDO een social media campagne gericht op een jongere doelgroep. “Iedereen kent de GIFS die je zo vaak tegenkomt online - loops die tot in het oneindige worden herhaald,” zegt creative director Klaartje Galle. “Wel, wij laten je op een verrassende manier zien hoe het komt dat de personen in die GIFS kunnen blijven doorgaan.”
Credits:
Client: Spadel
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux
Agency: Darwin BBDO
CD: Klaartje Galle
Creation: Mathijs Bettens, Bjorn Blockx
Copy Fr: Olivier Roland
Strategic Planner: Kendy Smits
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon
Design: François Radermecker
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Uncle Bob
Director: Pieter-Jan Claessens
Producer: Leen Van den Brande, Johan Delissen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]