Voor de sociale netwerken van Spa Touch Of bedacht Darwin BBDO een social media campagne gericht op een jongere doelgroep. “Iedereen kent de GIFS die je zo vaak tegenkomt online - loops die tot in het oneindige worden herhaald,” zegt creative director Klaartje Galle. “Wel, wij laten je op een verrassende manier zien hoe het komt dat de personen in die GIFS kunnen blijven doorgaan.”
Credits:
Client: Spadel
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux
Agency: Darwin BBDO
CD: Klaartje Galle
Creation: Mathijs Bettens, Bjorn Blockx
Copy Fr: Olivier Roland
Strategic Planner: Kendy Smits
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon
Design: François Radermecker
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Uncle Bob
Director: Pieter-Jan Claessens
Producer: Leen Van den Brande, Johan Delissen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]