Darwin BBDO en SPA ontdekken het geheim achter eindeloze GIFS

Crea / News

SpaVoor de sociale netwerken van Spa Touch Of bedacht Darwin BBDO een social media campagne gericht op een jongere doelgroep. “Iedereen kent de GIFS die je zo vaak tegenkomt online - loops die tot in het oneindige worden herhaald,” zegt creative director Klaartje Galle“Wel, wij laten je op een verrassende manier zien hoe het komt dat de personen in die GIFS kunnen blijven doorgaan.”

In samenwerking met productiehuis Uncle Bob werden vier verschillende GIFS gemaakt, die telkens een onverwachte wending nemen: na een aantal loops van de actie, komt het hoofdpersonage letterlijk uit de GIF om zich te verfrissen met een Spa Touch Of . Na deze plottwist begint de GIF gewoon opnieuw, “want wie zich verfrist met SPA TOUCH OF kan blijven gaan.” Deze verfrissende social media campagne loopt sinds begin april op Facebook en Instagram.https://www.youtube.com/watch?v=-JEuS7rNAmA



Credits:
Client: Spadel
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux
Agency: Darwin BBDO
CD: Klaartje Galle
Creation: Mathijs Bettens, Bjorn Blockx
Copy Fr: Olivier Roland
Strategic Planner: Kendy Smits
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon
Design: François Radermecker
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Uncle Bob
Director: Pieter-Jan Claessens
Producer: Leen Van den Brande, Johan Delissen