Darwin doet een vleugje smaak bij Spa

Crea / News

Met een nieuwe campagne creëert Darwin awareness voor Spa Touch, het gamma gearomatiseerde waters van Spa.

Mélanie Decelle, marketing director Benelux bij Spa, legt uit: De communicatie-objectieven zijn ambitieus. We willen het concept van onze gezonde gearomatiseerde waters zonder calorieën door een steeds grotere groep laten ontdekken. Ons gamma Touch bestaat al enkele jaren voor de liefhebbers van bruisend, nu komt er ook een gamma niet-bruisend bij. Die boodschap brengen we over, uiteraard met oog voor wat de waters van Spa zo uniek maakt: hun puurheid.”

Klaartje Galle, creative director bij Darwin, besluit: Puur water was het vertrekpunt. We bouwden verder op de campagne voor de mineraalwaters van SPA die we eerder dit jaar lanceerden. De waterdruppels vormen de flessen. Dat trekken we door in deze campagne, waarin alle flessen uit water worden opgebouwd. De fruittoets wordt gecreëerd door frisse pasteltinten en een subtiel schaduwspel.”

De campagne wordt in televisie, out of home en online uitgerold.

Credits
Client: Spadel
Contact : Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marianne Van Lathem, Florence Moreau, Remco de Feijter
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon, Taraneh Ataï Kachoui
Strategy: Barbara De Laet
Digital Strategy: Kendy Smits
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: James Gambrill, Femke Merens, Nina Welch, Wim Provoost
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Amok – Ann Van Steyvoort
Foodshoot: Caramel - 3D: MediaMonks
Director: Niels Boon
Photography: The Pickles voor Bounce Rocks