darwin en Infino vragen Ouders van Tegenwoordig uit

Crea / News

infinoInfino – de kinderbijslag van Acerta en Securex – wil meer zijn dan zomaar een uitbetaler van kinderbijslag en kraamgeld. Als partner van gezinnen streeft Infino ernaar om ouders zo breed mogelijk te ondersteunen. Om nog beter te weten waar de moeders en vaders van vandaag écht wakker van liggen, drong een studie zich op. Darwin faciliteerde de samenwerking tussen Infino, mediapartners Dag Allemaal en Sudpresse en onderzoeksbureau Insites, en zorgde ervoor dat de enquête breed werd verspreid. Dankzij de samenwerking met Dag Allemaal en Sudpresse lezen meer dan 2,5 miljoen Belgen de resultaten van de “Ouders van Tegenwoordig”-enquête in hun favoriete week- of dagblad.

“Voor ons bevat de studie niet alleen een schat aan informatie voor de diensten die we in de komende maanden en jaren zullen ontwikkelen,” vertelt Infino sales- en marketingdirecteur Eric Van Grimbergen, “Langs deze weg leren ook heel wat Belgen het merk Infino beter kennen.” Naast het faciliteren van de studie creëerde darwin ook een campagne rond de resultaten, die inhaakt op het echte leven. “Ouderschap loopt bij niemand 100% van de tijd over rozen,” zegt darwins digitaal strateeg Jan Seurinck. “Als begrijpende partner belicht Infino dan ook zowel de mooie als de moeilijke momenten van het ouder-zijn.” In de komende maanden worden de resultaten van de studie bekendgemaakt via diverse online en offline kanalen.

Credits
Klant: Infino - Eric Van Grimbergen
Agency: darwin
Strategy: Karin De Bruyn
Digital Strategy: Jan Seurinck
Account Director: Eva Maes
Account: Taraneh Ataï Kachoui
Creative Director: Raf De Smet
Copywriter: Bjorn Blockx
Art Director: Mathijs Bettens
Fotografie: Britt Guns (Bounce Rocks)