Het eerste creatief werk voor Sunlight van darwin is een feit. Met deze nieuwe campagne wil Sunlight aantonen dat het echte families begrijpt.
In zijn eerste tv-spot kijkt Sunlight binnen in Belgische badkamers en volgt de hectische ochtendroutines van families. “Sunlight is een authentiek familiemerk. Daarom vinden we het belangrijk om echte familiemomenten te tonen, omdat deze zo buitengewoon zijn,” zegt Isabelle Maselis, brand manager bij Unilever.
Samen met de tv-spot installeert Sunlight ook een nieuwe baseline: Buitengewoon gewoon. Mateusz Mroszczak: “We vertellen dat het familieleven niet altijd perfect hoeft te zijn en dat we ook de gewone dingen moeten koesteren. Voor een merk is dat een straffe en waardevolle boodschap.”
https://www.youtube.com/watch?v=YkQNajulnq4
Credits
Klant: Sunlight – Griet Demasure –Amaury Marescaux - Isabelle Maselis
Bureau: darwin
Strategie: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczak
Creative team: James Gambrill – Karen Fonteyne
Account team: Eva Maes – Carolien Keutgens
AV producer: Anna Vanheukelom
Production radio: Raygun
Production video: The Golden Sturgeon
Regisseur: Max Pauwels
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]