Het eerste creatief werk voor Sunlight van darwin is een feit. Met deze nieuwe campagne wil Sunlight aantonen dat het echte families begrijpt.
In zijn eerste tv-spot kijkt Sunlight binnen in Belgische badkamers en volgt de hectische ochtendroutines van families. “Sunlight is een authentiek familiemerk. Daarom vinden we het belangrijk om echte familiemomenten te tonen, omdat deze zo buitengewoon zijn,” zegt Isabelle Maselis, brand manager bij Unilever.
Samen met de tv-spot installeert Sunlight ook een nieuwe baseline: Buitengewoon gewoon. Mateusz Mroszczak: “We vertellen dat het familieleven niet altijd perfect hoeft te zijn en dat we ook de gewone dingen moeten koesteren. Voor een merk is dat een straffe en waardevolle boodschap.”
https://www.youtube.com/watch?v=YkQNajulnq4
Credits
Klant: Sunlight – Griet Demasure –Amaury Marescaux - Isabelle Maselis
Bureau: darwin
Strategie: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczak
Creative team: James Gambrill – Karen Fonteyne
Account team: Eva Maes – Carolien Keutgens
AV producer: Anna Vanheukelom
Production radio: Raygun
Production video: The Golden Sturgeon
Regisseur: Max Pauwels
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]