Darwin en VLAM laten veelzijdige kant van patatjes zien

Wie je ook bent, hoe je je ook voelt, hoe bevlogen je ook bent in de keuken, er is altijd een aardappelgerechtje dat bij je past. Aardappelen zijn veelzijdiger dan ooit, en die boodschap brengen Darwin en VLAM over bij millennials met een nieuwe campagne. "We hebben samengewerkt met het regisseursduo Burp om een smakelijke en moderne match te vinden tussen aardappelgerechten en de verschillende moods van millenials. In combinatie met de verrassende muzikale compositie hopen we millenials naar de website aardappel.be te leiden, waar ze een ongelooflijke lijst van inspirerende recepten zullen vinden."
De campagne wordt ook onderbouwd met een interactieve test, die darwin en VLAM in samenwerking met iVOX ontwikkelden. Katrien De Nul, VLAM: “De test is gebaseerd op een ruime bevraging. Zo kunnen smaakvoorkeuren en persoonlijkheden aan concrete recepten worden gekoppeld. We combineren dus de speelsheid van een test met de wetenschappelijke onderbouw van de research.”
De campagne werd in oktober gelanceerd en blijft ook nog in november lopen.
Credits
Client: European fresh potatoes - VLAM
Agency: Darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Juliette Dugardyn, Elien Van Simaeys
Strategy: Jef Raeman, Jan Seurinck
Creative Director: Carl Andry
Creatie: Femke Merens, Nina Welch
Productie: Bounce Rocks, Anna Van Heukelom
Regie: Burp
Test: iVOX
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]