Darwin gaat internationaal met KU Leuven

KU Leuven wordt steeds aantrekkelijker voor studenten wereldwijd. Dat is geen toeval. De universiteit bekleedt vandaag de 45ste plaats in de World University Rankings. In de Reuters-lijst van de meest innovatieve universiteiten in Europa prijkt KU Leuven zelfs helemaal bovenaan. Ook in de toekomst wil KU Leuven blijven bouwen aan haar internationale reputatie.
Om deze ambities kracht bij te zetten, doet de universiteit een beroep op Darwin. Isabelle Van Geet, director of marketing and communications KU Leuven: "Na hun werk voor de bachelor- en mastercampagnes hebben we darwin gevraagd om ook onze studentencampagnes buiten de landsgrenzen uit te werken.’ Met succes, want we zien nu reeds een significante verhoging van de internationale studentenapplicaties."
Darwin heeft de afgelopen jaren een ruime knowhow opgebouwd op het vlak van studentencommunicatie, zegt Guy Geerts, managing director van Darwin. "We zijn dus erg verheugd met deze ruimere opdracht voor KU Leuven. Het bevestigt hun appreciatie voor onze aanpak en illustreert de basisambitie van Darwin om via sterk werk en goede service klanten organisch te laten groeien."
Credits:
KU Leuven: Isabelle Van Geet, Nel Bruneel, Lise Detobel, Winnie Van de Broeck, Niels Matheve, Pieter Heylen
Darwin:
Creative: Klaartje Galle, Mathijs Bettens, Bjorn Blockx
Account: Eva Maes, Marianne Janssens
Strategy: Kendy Smits
Digital: Jan Seurinck, Kristof Verheyden, Marnick Vekemans
Website: Mojuice
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]