Darwin lanceert voor Banque de Luxembourg Belgium een eerste campagne die mikt op een selecte en gefortuneerde doelgroep. Ook de media en de boodschappen zijn veeleer selectief. Op vertrouwelijke toon gaat de bank in kranten en online op zoek naar nieuwe cliënten. Vooral in Vlaanderen, maar in mindere mate ook in Brussel en Wallonië. Deze kleine doelgroep leert dat de bank goed ingeburgerd is in België en dat Belgische ondernemers en families kunnen rekenen op de Luxemburgse kennis en ervaring inzake vermogensbeheer, zonder zich te moeten verplaatsen. De campagne bouwt op grafische elementen in de huisstijl en het logo van Banque de Luxembourg. De nieuwe signatuur “Uw vermogen vermag meer” wordt uitgediept in verschillende advertenties om meer bekendheid te genereren in het noorden en de awareness te versterken in Brussel en het zuiden van het land.
Credits
Client: Banque de Luxembourg Belgium
Agency: darwin BBDO - Eva Maes, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt
Strategy: Jef Raeman
Digital Strategy: Jan Seurinck
Creative Direction: Carl Andry
Creation: Gaston Kooyman, Olivier Roland
Graphic Design: Davy Dooms
Graphic & Motion Design: François Radermecker, Sarah Van Wylick
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]