Omdat varkensvlees van snuit tot staart te gebruiken is, van culinair hoogstandje tot snelle snack, van klassiekers van bij ons tot exotische bereidingen, zet reclamebureau Darwin het vlees vanaf deze week voor VLAM in de kijker. « Darwin creëerde een concept dat die veelzijdigheid op een speelse manier vertaalt met een sterke lijn en een spot waar je gewoon honger van krijgt, » vertelt Sofie Bombeeck, productmanager bij VLAM.
In de spots flitsen, op het ritme van Rossini’s ouverture van Wilhem Tell, verschillende vorken met varkensgerechtjes voorbij. Daarnaast worden er ook online kortere spots ingezet rond specifieke thema’s, gaande van voetbal tot het weekend, en wordt er bij de slagers een receptenboekje verdeeld.
https://www.youtube.com/watch?t=1&v=syFbMHRXGIo
Credits:
Klant: VLAM: Ludo Willems - Sofie Bombeeck
Bureau: Darwin
Creative team:
Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets - Véronique Vier
Account team:
Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Strategy: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: Darkhorse - Jasmine Van Hevel
Audio-production: Cobra radio brewery
Print production: Annemie Willems
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]