Omdat varkensvlees van snuit tot staart te gebruiken is, van culinair hoogstandje tot snelle snack, van klassiekers van bij ons tot exotische bereidingen, zet reclamebureau Darwin het vlees vanaf deze week voor VLAM in de kijker. « Darwin creëerde een concept dat die veelzijdigheid op een speelse manier vertaalt met een sterke lijn en een spot waar je gewoon honger van krijgt, » vertelt Sofie Bombeeck, productmanager bij VLAM.
In de spots flitsen, op het ritme van Rossini’s ouverture van Wilhem Tell, verschillende vorken met varkensgerechtjes voorbij. Daarnaast worden er ook online kortere spots ingezet rond specifieke thema’s, gaande van voetbal tot het weekend, en wordt er bij de slagers een receptenboekje verdeeld.
Credits:
Klant: VLAM: Ludo Willems - Sofie Bombeeck
Bureau: Darwin
Creative team:
Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets - Véronique Vier
Account team:
Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens - Lieve Sterckx
Strategy: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: Darkhorse - Jasmine Van Hevel
Audio-production: Cobra radio brewery
Print production: Annemie Willems
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]