Hoewel voorzichtig zijn nog steeds de norm is, komt het dagelijkse leven geleidelijk terug op gang. Met de nodige maatregelen natuurlijk. Bij Darwin wordt er sinds de exit daarom gedeeltelijk van thuis gewerkt. En dat gaf stof tot nadenken. “Bij Darwin hebben we deze periode gebruikt om na te denken over de impact van deze crisis op merken. Het resultaat hebben we samengevat in de studie ‘Brand survival in the next normal’.”
“Het leven zal niet meer hetzelfde zijn als vroeger, althans niet voordat er een vaccin is ontwikkeld. En zelfs daarna zal het er waarschijnlijk anders uitzien...” Wat de impact van deze gezondheidscrisis zal zijn op consumententrends? En hoe merken kunnen overleven in dit nieuwe normaal? Dat leest u in de volledige studie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]