Hoewel voorzichtig zijn nog steeds de norm is, komt het dagelijkse leven geleidelijk terug op gang. Met de nodige maatregelen natuurlijk. Bij Darwin wordt er sinds de exit daarom gedeeltelijk van thuis gewerkt. En dat gaf stof tot nadenken. “Bij Darwin hebben we deze periode gebruikt om na te denken over de impact van deze crisis op merken. Het resultaat hebben we samengevat in de studie ‘Brand survival in the next normal’.”
“Het leven zal niet meer hetzelfde zijn als vroeger, althans niet voordat er een vaccin is ontwikkeld. En zelfs daarna zal het er waarschijnlijk anders uitzien...” Wat de impact van deze gezondheidscrisis zal zijn op consumententrends? En hoe merken kunnen overleven in dit nieuwe normaal? Dat leest u in de volledige studie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]