De Covid-19 soft lockdown zorgde ervoor dat KU Leuven de infodagen tegen ijltempo van de campussen naar online moest brengen. Darwin ontwikkelde op een week tijd een digitale campagne voor de infodag van 1 april. Vanuit de lopende koepel ‘Ontdek jezelf, begin bij de wereld’ werden banners, Instragram stories en social posts ontwikkeld. Het werk van de KU Leuven- en Darwin-teams werd beloond. Om het met de tweet van rector Luc Sels te zeggen: “8.976. Het aantal bezoekers op onze #kuleuven online infodag. Overweldigend succes mag ik wel zeggen." In maart 2019 werden de KU Leuven infodagen door 7.002 toekomstige studenten bezocht. De volgende online infodag van KU Leuven is op 6 mei. De campagne daarvoor startte op maandag 20 april.
Credentials
KU Leuven: Isabelle Van Geet, Nel Bruneel, Julie Zaman
Darwin
Account: Eva Maes, Marianne Janssens
Digital strategy: Kendy Smits
Digital: Jan Seurinck, Marnick Vekemans
Creative: Klaartje Galle, Nina Welch, Femke Merens
Production : François Radermakers, Laurent Lenders, Sarah Van Wylick
Illustrations: Mark Borgions
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]