Darwin haalt 8.976 scholieren naar online infodag KU Leuven

De Covid-19 soft lockdown zorgde ervoor dat KU Leuven de infodagen tegen ijltempo van de campussen naar online moest brengen. Darwin ontwikkelde op een week tijd een digitale campagne voor de infodag van 1 april. Vanuit de lopende koepel ‘Ontdek jezelf, begin bij de wereld’ werden banners, Instragram stories en social posts ontwikkeld. Het werk van de KU Leuven- en Darwin-teams werd beloond. Om het met de tweet van rector Luc Sels te zeggen: “8.976. Het aantal bezoekers op onze #kuleuven online infodag. Overweldigend succes mag ik wel zeggen." In maart 2019 werden de KU Leuven infodagen door 7.002 toekomstige studenten bezocht. De volgende online infodag van KU Leuven is op 6 mei. De campagne daarvoor startte op maandag 20 april.
Credentials
KU Leuven: Isabelle Van Geet, Nel Bruneel, Julie Zaman
Darwin
Account: Eva Maes, Marianne Janssens
Digital strategy: Kendy Smits
Digital: Jan Seurinck, Marnick Vekemans
Creative: Klaartje Galle, Nina Welch, Femke Merens
Production : François Radermakers, Laurent Lenders, Sarah Van Wylick
Illustrations: Mark Borgions
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]