Ondernemerschap evolueert. Het wordt ruimer en biedt bedrijven nieuwe kansen en uitdagingen, die ook verzekeringsmaatschappijen moeten aangaan. Als inspirerende partner speelt Baloise Insurance proactief in op de nieuwe noden en maatschappelijke verwachtingen van ondernemers, met een nieuwe manier van verzekeren.
In deze nieuwe campagne voor Baloise Insurance laat Darwin 5 Belgische ondernemers aan het woord, elk met hun eigen verhaal en hun eigen kijk op de toekomst.
“De sobere en doordringende zwart-witportretten van de sterke ondernemers, gemaakt door Jelle Vermeersch, weerspiegelen de kracht van hun verhaal en hun project,” vertelt Carl Andry, de nieuwe creatief directeur van Darwin.
De persoonlijke toekomstvisies van de verschillende bedrijfsleiders en van Baloise Insurance bieden inspiratie aan alle ondernemers, groot en klein. De campagne verschijnt in dagbladen en magazines en wordt verder uitgediept online en op sociale media.
Credits
Client: Baloise Insurance - Bart Walraet, Julie Piessen, Inge Raguet
Agency: darwin BBDO
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Jolan Lapage
Strategy: Barbara De Laet
Creation: Karel De Jonghe, Fabrice Van Hellemont, Pieter Decanniere, Mathijs Bettens, Olivier Roland
Graphic Design: François Radermecker, Sarah Van Wylick
Fotografie en film: Jelle Vermeersch
Motion design: Priscillia Dehondt
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]