Darwin inspireert ondernemers met campagne voor Baloise Insurance

Crea / News

Ondernemerschap evolueert. Het wordt ruimer en biedt bedrijven nieuwe kansen en uitdagingen, die ook verzekeringsmaatschappijen moeten aangaan. Als inspirerende partner speelt Baloise Insurance proactief in op de nieuwe noden en maatschappelijke verwachtingen van ondernemers, met een nieuwe manier van verzekeren.

In deze nieuwe campagne voor Baloise Insurance laat Darwin 5 Belgische ondernemers aan het woord, elk met hun eigen verhaal en hun eigen kijk op de toekomst.

“De sobere en doordringende zwart-witportretten van de sterke ondernemers, gemaakt door Jelle Vermeersch, weerspiegelen de kracht van hun verhaal en hun project,” vertelt Carl Andry, de nieuwe creatief directeur van Darwin. 

De persoonlijke toekomstvisies van de verschillende bedrijfsleiders en van Baloise Insurance bieden inspiratie aan alle ondernemers, groot en klein. De campagne verschijnt in dagbladen en magazines en wordt verder uitgediept online en op sociale media.

Credits

Client: Baloise Insurance - Bart Walraet, Julie Piessen, Inge Raguet
Agency: darwin BBDO
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Jolan Lapage
Strategy: Barbara De Laet
Creation: Karel De Jonghe, Fabrice Van Hellemont, Pieter Decanniere, Mathijs Bettens, Olivier Roland
Graphic Design: François Radermecker, Sarah Van Wylick
Fotografie en film: Jelle Vermeersch
Motion design: Priscillia Dehondt