Ondernemerschap evolueert. Het wordt ruimer en biedt bedrijven nieuwe kansen en uitdagingen, die ook verzekeringsmaatschappijen moeten aangaan. Als inspirerende partner speelt Baloise Insurance proactief in op de nieuwe noden en maatschappelijke verwachtingen van ondernemers, met een nieuwe manier van verzekeren.
In deze nieuwe campagne voor Baloise Insurance laat Darwin 5 Belgische ondernemers aan het woord, elk met hun eigen verhaal en hun eigen kijk op de toekomst.
“De sobere en doordringende zwart-witportretten van de sterke ondernemers, gemaakt door Jelle Vermeersch, weerspiegelen de kracht van hun verhaal en hun project,” vertelt Carl Andry, de nieuwe creatief directeur van Darwin.
De persoonlijke toekomstvisies van de verschillende bedrijfsleiders en van Baloise Insurance bieden inspiratie aan alle ondernemers, groot en klein. De campagne verschijnt in dagbladen en magazines en wordt verder uitgediept online en op sociale media.
Credits
Client: Baloise Insurance - Bart Walraet, Julie Piessen, Inge Raguet
Agency: darwin BBDO
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Jolan Lapage
Strategy: Barbara De Laet
Creation: Karel De Jonghe, Fabrice Van Hellemont, Pieter Decanniere, Mathijs Bettens, Olivier Roland
Graphic Design: François Radermecker, Sarah Van Wylick
Fotografie en film: Jelle Vermeersch
Motion design: Priscillia Dehondt
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]