Baloise is als groot sportliefhebber trotse, nieuwe sponsor van de Baloise Antwerp 10 Miles en toont dit in een campagne in samenwerking met Darwin. Dit partnership wil Baloise koppelen aan hun dagelijkse werking als algemene verzekeraar. Dit gebeurt via de campagne “there for them, there for you”, bedacht door Darwin. Een campagne die ons eraan herinnert dat Baloise er niet alleen is voor atleten, maar ook voor ieder van ons. “Darwin heeft een slimme manier gevonden om onze sponsorinitiatieven te koppelen aan het dagelijks leven van onze doelgroep en onze producten.” zegt Elise Danckers, product marketeer bij Baloise.
De campagne werd gelanceerd ter gelegenheid van de Baloise Antwerp 10 Miles afgelopen weekend en was te ontdekken in op trams, in DOOH en SoMe.
Credits
Client: Baloise – Elise Danckers, Ester Vanderhasselt, Julie Piessen
Agency: darwin
Account Team: Jonas Moors, Taraneh Ataï Kachoui, Louise Steelandt
Strategy: Jef Raeman
Creative Director: Koenraad Lefever
Creation: Jean-Marc Wachsmann, Charles-Elie Chauvaux
Graphic design: François Radermecker
DTP: Sarah Van Wylick
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]