Voor de lancering van het vernieuwde gamma Spa Fruit, bedacht darwin een indrukwekkende samplingactie in de stations van Antwerpen en Luik. Duizenden flesjes Spa Lemon Cactus, Grenadine, Citron, Apple en Orange werden horizontaal in een gigantische muur geplaatst. De kleurrijke dopjes vormen een pixel art-tafereel van fruit. En het blijft niet bij een visual: achter de eerste rij flessen zit een tweede rij klaar die een nieuw fruitlandschap doet ontstaan. Sophie Bryskère, marketing manager Spadel: “Onze vernieuwde fruitrange is uniek door de 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. We willen mensen massaal laten kennis maken met dit vernieuwde recept en de natuurlijkheid van het product benadrukken. Met onze pixel art brengen de flesjes letterlijk het fruit tot leven.”
Voor de creatie van de pixel art deed darwin een beroep op ontwerper Kristof Saelen. Clear Channel (Urban Media) zorgde voor de constructie, New World voor de sampling.
https://www.youtube.com/watch?v=noagmlkYoic
Credits
Klant: Spadel - Sophie Bryskère, Séverine Du Champs, Florence Moreau
Bureau: darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak, Jeremy Vanmaele, Robby Sallaets
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Chloé de Hoffmann, Annemie Willems
Pixel Art: Kristof Saelen
Casemovie: Jasper Léonard
Production wall: Clear Channel (Urban Media)
Sampling: New World
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]