Darwin bedacht de nieuwe imagocampagne voor CM. Op de tonen van de Belgische hit ‘Badaboum’ van Hooverphonic zet de campagne de uitzonderlijke empathie van de CM-medewerkers in de kijker. De campagne start midden april.
“Wie ons kent, weet hoe ver wij gaan in het zoeken van oplossingen voor iedereen,” zegt Steven Hermans, directeur marketing en communicatie bij CM. Mateusz Mroszczak, creatief directeur van Darwin, preciseert: “Bij CM helpen de mensen echt zoals ze zelf zouden willen geholpen worden. En dat tonen we letterlijk in de tv-spot. Een CM-medewerkster wordt door zichzelf geholpen op weg naar kantoor, waar zij dan andere mensen helpt. Het verhaal is verrassend, de toon is licht. We zochten ook een fris kleurenpalet. Daarom viel mijn oog voor de realisatie ook meteen op Bob Jeusette, een nieuw talent bij Caviar.” Naast de tv-spot zijn ook online films geproduceerd. Die bieden concreter antwoord op wat CM echt anders maakt
https://www.youtube.com/watch?v=lYL5j5BRIMY
Credits
Klant: CM – Steven Hermans - Nico Sablon - Herman Janssens
Bureau: Darwin
Strategie: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczak
Creative team: Tim Vercauteren - James Gambrill - Gaston Kooijmans - Bart Welkenhuysen
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens
AV producer: Anna Vanheukelom
TV production: Caviar
Muziek: Badaboum - Hooverphonic
Sound production : Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]