Darwin ziet dubbel voor CM

cm-darwin

Crea / News

cm-darwinDarwin bedacht de nieuwe imagocampagne voor CM. Op de tonen van de Belgische hit ‘Badaboum’ van Hooverphonic zet de campagne de uitzonderlijke empathie van de CM-medewerkers in de kijker. De campagne start midden april.Logo CM

“Wie ons kent, weet hoe ver wij gaan in het zoeken van oplossingen voor iedereen,” zegt Steven Hermans, directeur marketing en communicatie bij CM. Mateusz Mroszczak, creatief directeur van Darwin, preciseert: “Bij CM helpen de mensen echt zoals ze zelf zouden willen geholpen worden. En dat tonen we letterlijk in de tv-spot. Een CM-medewerkster wordt door zichzelf geholpen op weg naar kantoor, waar zij dan andere mensen helpt. Het verhaal is verrassend, de toon is licht. We zochten ook een fris kleurenpalet. Daarom viel mijn oog voor de realisatie ook meteen op Bob Jeusette, een nieuw talent bij Caviar.” Naast de tv-spot zijn ook online films geproduceerd. Die bieden concreter antwoord op wat CM echt anders maakt

https://www.youtube.com/watch?v=lYL5j5BRIMY

 

Credits

Klant: CM – Steven Hermans - Nico Sablon - Herman Janssens
Bureau: Darwin
Strategie: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczak
Creative team: Tim Vercauteren - James Gambrill - Gaston Kooijmans - Bart Welkenhuysen
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Marianne Janssens
AV producer: Anna Vanheukelom
TV production: Caviar
Muziek: Badaboum - Hooverphonic
Sound production : Sonicville