Na een korte consultatie is darwin het bureau geworden van Rugby Belgium (FBRB). Olivier Wellens, marketingverantwoordelijke van FBRB, vertelt: « Onze sport wint de laatste jaren aan populariteit. We zochten een partner met sterke schouders om onze communicatie meer mainstream te pushen. Met darwin zitten we strategisch en tactisch juist en kunnen we ook creatief inzetten op de fun part. »
Guy Geerts, managing director van darwin: « Rugby draait om sport en waarden. Niks voor softies, maar altijd met 200% inzet, fair play en veel humor. Dat zit ook in ons dna als bureau. » Het eerste werk, dat uitnodigt voor de testmatch België-Brazilië, scoort meteen goed in sociale media. Of op zijn rugbyaans gezegd: “If you don’t go in hard, it’s not a tackle it’s an insult.”
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=GeWIXxB2tpA
https://www.youtube.com/watch?v=Yak_lpDFJT8
https://www.youtube.com/watch?v=umMchJeiwJg
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]