DAT Belgium haalt autospecialisten binnen
Twee nieuwe uitgevers ontvangen net voor de zomerdeadline nog het DAT-label voor display. Autoscout24, uitgegeven door Autoscout24 en in regie bij Produpress Advertising, alsook de sites autogids.be/Moniteurautomobile.be, uitgegeven door Produpress en in eigen regie. Zij zijn de nummers twaalf en dertien in het lijstje van kwaliteitswebsites die het label ontvingen.
DAT, dat vorig jaar werd gelanceerd door We Media en UBA om de Belgische digitale advertentiemarkt te ondersteunen op vlak van onder andere brand safety, ad fraud en viewability, blijft groeien. Naast de audits die momenteel nog lopen en verzorgd worden door het certificatieorgaan fma, zal DAT binnenkort ook een kwaliteitslabel voor video klaar hebben. Sinds mei is er ook een marketplace voor DAT-gelabelde sites binnen Google’s DV360.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]