LDV United ging aan de slag met België's meest iconische typetjes in de radioreclame. En dat met een duidelijke missie: Devos & Lemmens bevestigen als marktleider en benadrukken dat ze na 130 jaar nog steeds garant staan voor een unieke, ongeëvenaarde smaak. In deze eerste campagne van het nieuwe bureau wordt de nieuwe claim Dat is ‘m geïntroduceerd, hét antwoord op de vraag welke saus nu eigenlijk het beste smaakt. De campagne loopt vanaf deze week op televisie en radio.
Credits:
Client: Devos & Lemmens
Agency: LDV United
Contact Client: An Caers, Lies Eeckman, Camille Meeus
Account Team: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen
Creative director: Kristof Snels
Creation: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn Design: Jeffrey Uten Strategy: Kristof Janssens, Marijn Buijs
Film Production: Dedsit
Director: Guy Goossens
Radio Production: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]